Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Význam a využití vybraného propagačního prostředku
UHLÍŘOVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na sledování účinnosti vybraného propagačního prostředku, které ke své propagaci používá společnost Esco podlahy. s.r.o. Pro sledování byl vybrán veletrh For Arch a další prostředky, které se týkají prezentace firmy na veletrhu. Dále na základě zjištěných informací navrhnout případná doporučení pro jejich další využití nebo zlepšení.
Geospatial Analysis of Exhibition Centers
Štěpánková, Lenka
Veletržní a výstavní areály v Evropě mají v řadě případů unikátní charakteristiky i historii, současně však vykazují také mnoho společných znaků. Jako výchozí metoda identifikace obecných rysů může sloužit geoprostorová analýza. Lze ji využít k analýze pozice areálů v rámci měst, ke zkoumání zákonitostí historického vývoje, a především ke srovnání prostorových nároků, urbanistické struktury a vnitřního členění areálů. Zvolený postup kombinuje využití oborových statistik a volně dostupných mapových podkladů.
Frankfurtský knižní veletrh 2016
Žižková, Štěpánka
V rámci návštěvy mezinárodního knižního veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem ve dnech 18. – 21. 10. 2016 proběhla úspěšná jednání s představiteli nakladatelství John Wiley & Sons, Elsevier Science, Springer Verlag, EBSCO, IOP a Emerald a bylo získáno velké množství zajímavých poznatků na doprovodných prezentacích.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Frankfurtský knižní veletrh 2015
Žižková, Štěpánka
V rámci návštěvy mezinárodního knižního veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem ve dnech 14. – 16. 10. 2015 proběhla úspěšná jednání s představiteli nakladatelství John Wiley & Sons, Elsevier Science, Springer Verlag a SAE international a bylo získáno velké množství zajímavých poznatků na doprovodných přednáškách.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Frankfurtský knižní veletrh 2014
Sudová, Miroslava ; Žižková, Štěpánka
V rámci návštěvy mezinárodního knižního veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem ve dnech 8. – 10. 10. 2014 proběhla úspěšná jednání s představiteli nakladatelství John Wiley & Sons a Springer Verlag a bylo získáno velké množství zajímavých poznatků na doprovodných přednáškách.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
Vokounová, Barbora ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
V této práci je provedena analýza vlivů kongresů a veletrhů na image destinace, a to především s využitím poznatků marketingu v oblasti značek a image. Dále je využita teorie cestovního ruchu a destinačního marketingu. V navrženém interdisciplinárním přístupu představují veletrhy a kongresy faktory, které skrze různé zprostředkovatele ovlivňují image destinace. Kromě přímých obecných přínosů jsou v práci popsány proměnné, které se podílejí na transferu image veletrhů a kongresů na image destinace. Je identifikována skupina, u které se vlivy projevují nejsilněji. Pohled na současný stav veletržního a kongresového průmyslu a příklady z praxe pak demonstrují přenos asociací. Na základě získaných teoretických i praktických poznatků jsou v práci navržena opatření, která by mohla napomoci rozvoji veletržního a kongresového odvětví a zároveň mohla přispět k zesílení jeho pozitivních vlivů na image destinace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.